De Camper. - Reisverslag uit Totana, Spanje van fredericus - WaarBenJij.nu De Camper. - Reisverslag uit Totana, Spanje van fredericus - WaarBenJij.nu

De Camper.

01 Januari 2016 | Spanje, Totana

Op dinsdag 8 december 2015 zijn wij vertrokken, richting het zuiden,wij gingen door Belgie en Luxenburg Luxenburg wilde wij op een Camping staan, was helemaal niets, dus dan maar doorrijden, via Duitsland naar Frankrijk, daar hebben wij een nacht gestaan, het was bij een jachthaven, in het plaatsje Sarreguemines er was alleen maar stroom, konden gen water bij tankenen geen vuil water weg laten lopen, ook het toillet kon niet geleegd worden, de andere dag weer verder. Midden in Frankrijk zijn wij op een camperplaats terecht gekomen, het was al laat in de avond dus erg donker en konden niet veel zie, wij kwamen in een modderpoel terecht en daar was alleen stroom, zo snel mogelijk weg wezen. Toen zijn wij rechtstreeks naar Spanje gereden, en kwamen toen in Vic terecht, aan de rand van een middeleeuws dorp, alles was zowat gesloten,geen water tanken, wel vuil water lozen en toillet legen, daar waren wij al blij mee. Wij zijn daar twee dagen geweest. Daar vandaan zijn wij richting Benidorm gegaan de bedoeling was aan de kust te gaan staan Benidorm was niets aan, dan maar weer verder rijden, toen zijn wij terecht gekomen in plaatsje Alfaz del Pi blijkt die gesloten te zijn, toen kwam een heer uit Norwegen aan gelopen, die zei dat die gesloten was, dat hadden wij al gezien, hij stond wild te camperen, wij zijn naast hem gaan staan, die man had een camper, hij toverde s morgens een auto uit zijn camper prachtig om te zien, . Die ochtend zijn wij weer verder gereden en zijn terecht gekomen in de provincie Murcia toen naar de plaats Totana, waar wij nu nog steeds staan. Wij hebben leuke tochtjes gemaakt met de scootmobiel de bergen in, kwamen langs citroenen velden en sinaasappel velden. Volgende week gaan wij weer verder.